dijous, 12 de febrer del 2009

Part de mi, part de la meva estimada TERRA !!!

Saps on és la fageda d'en Jordà ?
Si vas pels volts d'Olot, amunt del pla,
trobaràs un indret verd i profund
com mai més n'hagis trobat al món:
un verd com d'aigua endins, profund i clar;
el verd de la FAGEDA D'EN JORDÀ.
El caminant, quan entra en aquest lloc,
comença a caminar-hi poc a poc;
compta els seus passos en la gran quietud
s'atura, i no sent res, i està perdut.
Li agafa un dolç oblit de tot el món
en el silenci d'aquell lloc profund,
i no pensa en sortir o hi pensa en va:
és pres de la FAGEDA D'EN JORDÀ,
presoner del silenci i la verdor.
Oh companyia! Oh deslliurant presó!
Joan Maragall

6 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. hola guapa!! digues que sí, a fer propaganda de la teva terra.
    si alguna cosa és bonica s'ha d'estar orgullosa i s'ha de lluir.
    petonets;)

    ResponElimina
  3. ohhh! jo només hi he estat una vegada i a la tardor, tenia 6 anys però me'n recordo moltíssim, vam xalar com mai amb les fulles fins que algú ens va dir que vigiléssim amb els escurçons!! aaaaaaaiiiiii!!!!!

    ResponElimina
  4. jo estat algun cop i aquella zona m'agrada! i la Fageda d'en Jordà es un dels espais on et pots anar a perdre i perdre el nord, es encantador! Així m'agrada que fem terra i que estiguem orgullosos de lo nostre, a la fi i al cap és la terra on em viscut!
    Jo també sóc de la meva terra, montblanquina!

    ResponElimina
  5. Tinc moltes ganes de conèixer la teva terra... així que ja saps, potser em tindras per allà...
    Això si, m´has d´ensenyar tots aquests indrets dels que parles... perquè dóna gust sentir-te...
    Un petó ben gran!!

    ResponElimina
  6. NENA moltes gràcies pel mitjo!
    Això vol dir que en algun moment de la teva vida, penses en mi! jo també!
    Mil gràcies, m'he quedat bocabadada, davant de la teva generositat, no pas l'oblidaré!
    Gràcies, gràcies, gràcies olotina!

    ResponElimina